Naujos kategorijos
RRS
Naujienos
Oct
17
Kam reikalingos darbo tvarkos taisyklės
Paskelbė Laimonas Marcinkevicius Įjungta 17 October 2017 12:22 AM

Darbo tvarkos taisyklių tikslas

Darbo tvarkos taisyklių tikslai

Įsigaliojus naujajam Darbo kodeksui, įmonėms iškilo būtinybė atnaujinti ir darbo tvarkos taisykles. Vieni tai atlieka formaliai, kiti, matyt, suvokdami realų darbo tvarkos taisyklių tikslą, šiam dokumentui atnaujinti ar parengti skiria daugiau dėmesio. Ar iš tiesų darbo tvarkos taisyklės skirtos tik reguliavimui? Darbuotojų darbo laiko, darbuotojų bendrųjų darbuotojų pareigų, kitų su darbo tvarka susijusių klausimų?

Siekdami išsiaiškinti, kokius tikslus įmonių vadovai, teisininkai ar "personalistai" dažniausiai numato darbo tvarkos taisyklėse, inicijavome nedidelę apklausą.

Kviečiame ir Jus dalyvauti bei išsakyti savo nuomonę, užpildant trumpą (iki 5 min) anketą apie darbo tvarkos taisykles.

Visi iki galo dalyvavę apklausoje gaus grafinę informaciją apie tai, kaip atsakė kiti apklausos dalyviai. Pageidaujantiems galėsime atnaujinti įmonės darbo tvarkos taisykles bei kitas tvarkas, apsaugosime konfidencialią informaciją ir asmens duomenis.

Advokatų kontoroje Juridicon darbo teisės klausimais konsultuoja:

Advokatas dr. Justinas Usonis

Advokatas A. Vaišvila


Daugiau informacijos »



Jul
18

Nuo liepos 1 d. įsigaliojus naujam Darbo kodeksui su darbuotojais sudaromos naujos formos darbo sutartys, įmonėse privalomos naujos tvarkos:

Tačiau atkreiptinas dėmesys, kad naudojama nauja pavyzdinė darbo sutarties forma ir naujai privalomų naujų tvarkų įmonėje turėjimas savaime rizikų nepašalina bei vertės nekuria.

 Jūsų tikslas

Užtikrinti įmonės, grupės grupės įmonių ar vien Lietuvoje veikiančio padalinio darbo teisės dokumentų atitiktį naujajam 2017 m. liepos 1d. įsigaliojusiam Darbo kodeksui, atnaujinti turimus darbo teisės dokumentus bei pasirengti naujas tvarkas, kurių ankstesnis įstatymas nereikalavo. Taip pat svarbu, kad atnaujinti ar naujai parengti dokumentai atitiktų realius Jūsų verslo procesus, būtų įpareigojantys, veiksmingi, valdytų rizikas ir kurtų vertę. 

 Mūsų taktika

Savo komandoje turime darbo teisės ekspertų, puikiai žinančių naujojo Darbo kodekso reikalavimus, organizuojame ir vedame darbo teisės seminarus. Advokatas dr. Justinas Usonis dalyvavo darbo grupėje ruošusioje naująjį Darbo kodeksą, aktyviai dalyvavo Trišalės tarybos diskusijose dėl kodekso nuostatų bei susitikimuose su Seimo nariais, yra parengęs du mokymo kursus apie naująjį darbo kodeksą. 

Turime daug žinių ir patirties konsultuodami klientus atitikties ir rizikų valdymo klausimais. Todėl Jūsų verslui galime kvalifikuotai suteikti šias paslaugas: 

1) Pritaikysime konkrečiai Jūsų verslui, papildysime pagal mūsų gerąją praktiką naują pavyzdinę darbo sutarties formą ir kitus dokumentus, 

2) Parengsime nesudėtingas ir nepainias pagal Jūsų įmonės dydį privalomas turėti naujas tvarkas,

3) Esant poreikiui, atliksime Jūsų įmonėje informacijos apsaugos rizikos įvertinimą, pateiksime savo išvadas ir rekomendacijas bei pritaikysime Jūsų įmonei mūsų parengtą konfidencialios informacijos apsaugos dokumentų paketą (3-6 dokumentai),

4) Esant poreikiui, pritaikysime Jūsų verslui mūsų parengtas įmonių dažnai naudojamas neprivalomas tvarkas.

Papildomai galime paruošti Jūsų pageidaujamas temines paskaitas arba suteikti individualias konsultacijas pagal atskirus darbo teisės institutus ar problemų sritis.

Atliekamas ne formalus įmonės būtinųjų naujojo Darbo kodekso reikalavimų įgyvendinimas, o realus, įmonės verslo procesus atitinkančių, įpareigojančių, rizikas šalinančių bei vertę kuriančių dokumentų parengimas. Atitikties pagal naująjį Darbo kodeksą projektų teisinei darbo grupei vadovauja sertifikuotas projektų vadovas advokatas dr. Laimonas Marcinkevičius, vedęs išskirtinį seminarą - pusryčius apie naująjį Darbo kodeksą

 


Daugiau informacijos »



Jul
13

„Pareiga pranešti apie mokesčių schemą teks įmonei“ mūsų komentarai „Verslo žinių“ publikacijai

Laimonas Marcinkevičius, advokatų kontoros Juridicon advokatas ir mokesčių konsultantas pateikė savo komentarus publikacijai „Verslo žiniose" „Pareiga pranešti apie mokesčių schemą teks įmonei". Publikacijoje analizuojamas Europos Komisijos (EK) pasiūlymas, pagal kurį bus įpareigoti mokesčių konsultantai, teisininkai, buhalteriai pranešti mokesčių administratoriui apie jų sukurtas tarptautines mokesčių planavimo schemas.

Advokatas pabrėžia, kad tarpininkai turės patikrinti savo sukurtas schemas, ar jos neturi EK rekomendacijose numatytų požymių.

Kaip nurodoma publikacijoje, „EK nusitaikė į agresyvias tarpvalstybines mokesčių planavimo schemas, kurios apima tarpvalstybinius mokėjimus, kai pajamų gavėjas yra šalies be mokesčių (no-tax country) rezidentas. EK nori tokių schemų viešumo, kurios apima jurisdikcijas, silpnai vykdančias pinigų plovimo prevencines priemones. EK taip pat nepatinka, kai siekiama apeiti informacijos keitimosi su ES taisykles.“

„Mokesčių planavimas ir toliau, manau, liks teisėta paslauga“, – teigia p. Marcinkevičius. Tarpininkai, kuriems yra taikomos profesinės paslapties ar slaptumo taisyklės (pavyzdžiui, advokatai), neprivalės pranešti apie klientui paruoštą schemą, tai turės padaryti pats klientas. Anot advokato, EK nustatytus požymius atitinkanti schema nebūtinai yra neteisėta ar žalinga.

Anot advokato Marcinkevičiaus, aptikus schemą įmonės vyriausiasis buhalteris iš karto nebūtų kaltinamas, tačiau jeigu schemą sukūrė pati įmonė, pareiga pranešti apie ją tenka bendrovei.

Jungtinėje Karalystėje (JK) jau yra pareiga pranešti apie mokesčių schemas mokesčių administratoriui (Disclosure of Tax Avoidance Schemes, DOTAS).

„JK mokesčių administratorius turi tyrėjų komandą, kuri ieško schemų. Tyrėjai turi priėjimą prie moderniausių technologijų ir žvalgybos sistemų, kurios padeda aptikti schemas bei jų kūrėjus“, – teigia advokatas Marcinkevičius. Vartotojams, nepranešusiems apie schemą, gresia bauda nuo 5.000 svarų, o kūrėjams – iki 1.000.000 svarų bauda. Lietuvoje baudos atitiktų pajamų lygį šalyje.

„Net jeigu nebūtų patvirtintos šios Europos Komisijos rekomendacijos, tikslas sukurti agresyvių tarpvalstybinių mokesčių planavimo schemų atskleidimo taisykles liks. Toks veiksmas numatytas Mokesčių bazės sumažinimo ir pelno perkėlimo projekto (BEPS) veiksmų plane“, – pabrėžia p. Marcinkevičius.

2015 m. gruodį šį planą patvirtino G 20 valstybės. Manoma, jog naujas reguliavimas gali įsigalioti nuo 2019 m. sausio 1d.

Visą „Verslo žinių“ publikaciją skaitykite čia

Global Law Experts Advokatų kontorą JURIDICON paskelbė geriausia advokatų kontora Lietuvoje mokesčių srityje 2017

Global Law Experts (GLE), vienas pirmaujančių interneto šaltinių, kuriame galima rasti teisines paslaugas teikiančius specialistus verslui, investuotojams bei individualiems asmenims, Advokatų kontorą JURIDICON paskelbė geriausia advokatų kontora Lietuvoje mokesčių srityje 2017. Šioje svetaine lankosi daugiau kaip 30 000 vartotojų per mėnesį. GLE apdovanojimai yra teikiami nuo 2010 m. ir daugeliui nugalėtojų padeda sustiprinti potencialių klientų susidomėjimą ir tapti savo srities lyderiu.

Pastaraisiais mėnesiais, GLE buvo atrenkami kandidatai, aštuntiesiems GLE apdovanojimams. Išrinktieji kandidatai buvo vertinami atsižvengiant į kliento atsiliepimus, pagrindines bylas, teisinius reitingus, reputaciją, publikacijas, bei komandų ar individualių teisininkų rezultatus ir padėtį.

Rekomendacijų etape GLE gavo daugiau nei 150,000 atsakymų iš įmonių vadovų, įmonių teisininkų, nepriklausomų advokatų kontorų, advokatų asociacijų, GLE svetainės lankytojų ir „LinkedIn“ vartotojų. Šios rekomendacijos buvo lyginamos su GLE atliekamu nepriklausomu tyrimu, siekiant sukurti kiekvienos apdovanojimų kategorijos trumpąjį sąrašą. 


Daugiau informacijos »



Jun
7

Laba diena,

Verslo ir mokesčių advokatų kontora Juridicon nori pakviesti Jus į seminarus, susijusius su pasirengimu atitikčiai pagal bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Nr. 2016/679

1. Viešas seminaras „Rizikos valdymas pagal bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Nr. 2016/679“

Norime Jus pakviesti į 2017 m. birželio 28 d., 9.00-14.30 kartojamą Rizikos valdymo profesionalų asociacijos seminarą „Rizikos valdymas pagal bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Nr. 2016/679“. Šis seminaras skirtas viešojo ir privataus sektoriaus įmonių ir organizacijų vadovams, duomenų apsaugos pareigūnams, informacinių išteklių saugumo įgaliotiniams, informacinių sistemų administratoriams, asmenims priimantiems sprendimus dėl asmens duomenų tvarkymo organizacijoje.

Seminaro metu bus siekiama išsiaiškinti, kokias papildomas priemones būtina įgyvendinti, kad duomenų tvarkymas atitiktų Reglamento reikalavimus. Taip pat bus pateiktos rekomendacijos, kaip šias priemones padaryti pigesnes, praktiškesnes ir efektyvesnes.

 

Daugiau informacijos ir registracija čia


 

2. Individualus seminaras rengiantis atitikčiai pagal naująjį asmens duomenų apsaugos reglamentą 

Kviečiame Jus į individualų seminarą, kurio tikslas - supažindinti Jūsų įmonės darbuotojus su bendraisiais duomenų apsaugos pokyčiais bei aptarti Jūsų verslui aktualias duomenų apsaugos naujoves ir atsakyti į Jums rūpimus klausimus.

 

Data, vieta, trukmė ir kaina būtų sutartinė. Jūsų patogumui galime atvykti į Jūsų įmonę suderintu laiku sutartą dieną.

Daugiau informacijos ir registracija čia

 

Susijusi tema: Duomenų ir privatumo apsauga, Duomenų apsaugos pareigūnas


Daugiau informacijos »



May
24

Advokatų kontoros Marcinkevičius ir partneriai Juridicon advokatas dr. Laimonas Marcinkevičius, kuris taip pat yra ir sertifikuotas projektų vadovas, prisijungė prie CBA Cross Border Associates tinklo ir tapo vienu iš šio tinklo M & A patarėjų.

CBA M & A patarėjas - tai verslo įsigijimų ir susijungimų srities ekspertas, turintis reikšmingą patirtį sėkmingai sudarant tarptautinio pobūdžio verslo sandorius ar padedant juos sudaryti. M & A patarėjai atrenkami griežtai laikantis CBA nustatytų kriterijų, reikalaujant iš pasirinktų profesionalų kompetencijos ir efektyvumo.

Turintis ilgametę patirtį įmonių įsigijimų ir susijungimų (M & A) srityje dr. Laimonas Marcinkevičius vadovauja verslo įsigijimo ar susijungimo srities projektui, taip pat už fiksuotą kainą savo klientams pateikia teisinę darbo grupę, kuri sutartais terminais atlieka sutartos apimties teisinį auditą, teikia patarimus dėl sandorio teisinio struktūrizavimo ir sandorio dokumentacijos parengimo. Advokatų kontoros JURIDICON teisininkų ir profesionalių projektų vadovų komanda atstovauja klientus viso sandorio metu, pradedant nuo derybų, ketinimų protokolo, išimtinumo ir konfidencialumo dokumentų pasirašymo, akcijų pirkimo pardavimo, finansavimo sandorių įforminimo, pareiškimų bei garantijų apibrėžimo ir t.t.

Cross Border Associates (CBA) – tai vienas didžiausių pasaulyje tarptautinių tinklų, vienijantis verslo patarėjus, teisės ir mokesčių ekspertus, profesionalius konsultantus, kurie specializuojasi vienos valstybės sienas kertančių vidutinio dydžio įmonių įsigijimų ir susijungimų (M & A) srityje ir teikia su tuo susijusias paslaugas. CBA partneriai yra padėję tarptautiniams verslo sandoriams daugiau kaip 50 valstybių.

Būdamas CBA nariu JURIDICON dabar gali ne tik patarti klausimais, susijusiais su vienos valstybės ribas peržengiančiais verslo įsigijimais ir susijungimais, bet ir suteikti savo klientams galimybę naudotis CBA Transaction Helper 24/7 - galingu verslo įrankiu, padedančiu surasti dominančius verslo įsigijimo ir susijungimo sandorius, technologijų perdavimo projektus, jungtinės veiklos pasiūlymus, įmonių nekilnojamojo turto objektus, startuolius, kapitalo didinimo bei investavimo pasiūlymus ir kitas įdomias verslo galimybes pasaulio mastu.

Susijusios paslaugos: Įmonių susijungimai ir įsigijimai


Daugiau informacijos »



May
3

Laba diena,

Norime Jus pakviesti į Rizikos valdymo profesionalų asociacijos rengiamą informacinį seminarą „Rizikos valdymas pagal bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą Nr. 2016/679“. Šis seminaras skirtas viešojo ir privataus sektoriaus įmonių ir organizacijų vadovams, duomenų apsaugos pareigūnams, informacinių išteklių saugumo įgaliotiniams, informacinių sistemų administratoriams, asmenims priimantiems sprendimus dėl asmens duomenų tvarkymo organizacijoje.

Seminaro metu bus siekiama išsiaiškinti, kokias papildomas priemones būtina įgyvendinti, kad duomenų tvarkymas atitiktų Reglamento reikalavimus. Taip pat bus pateikta mokymo medžiaga ir rekomendacijos, kaip šias priemones padaryti pigesnes, praktiškesnes ir efektyvesnes.

Data: 2017 m. gegužės 18 d., 9.30-12.30

Vieta: Lietuvos Žinijos draugija, Kalvarijų g. 2-25, Vilnius

Lektorė: RVPA valdybos narė Rusnė Juozapaitienė, svečias – VDAI direktoriaus pavaduotoja Rita Vaitkevičienė

Kaina: 50 EUR, Rizikos valdymo profesionalų ir Vidaus auditorių asociacijos nariams – 30 EUR.

Vietų skaičius ribotas, todėl registracija ir išankstinis apmokėjimas yra būtini.

Registruotis į renginį prašome iki 2017 m. gegužės 12 d. 12.00 val. užpildžius šią registracijos formą.

Detalesnė informacija apie seminarą:

tel.: +370 698 34316, el.p. rusne.j@riskbaltics.eu; svetainėje www.riskbaltics.eu

 

Susijusi tema: Duomenų ir privatumo apsauga


Daugiau informacijos »